Ondernemers in beeld – Nadia

Nadia van den Heuvel – Ictoria

impact

Ictoria werkt met energieke en enthousiaste medewerkers die zich niet laten beperken door hun fysieke of mentale uitdaging. Zij hebben een enorme drive om als mens én professional te streven naar een maximaal resultaat. Het team zet zich graag in voor het creëren van een website, een mooie social media huisstijl of een geweldige folder. De oneindige ambitie van Ictoria is dan ook een kwalitatief leven voor haar medewerkers. Hierdoor kunnen zij hun eigen inkomen genereren, maatschappelijke kosten beperken en deelnemen aan een inclusieve maatschappij; nu én in de toekomst.

Dilemma

Ictoria kent een aantal dilemma’s op het gebied van positionering. De vraag: “Hoe positioneer je je nou ten opzichte van de wereld?” staat hierbij centraal. Door middel van de Dilemma Leergang hoopt Nadia hier een antwoord op te vinden. De resultaten van de leergang wil Nadia graag gebruiken om de impact van Ictoria te vergroten en de kwaliteit van leven voor heel veel mensen te verbeteren.

Benieuwd?

 

Lees het volledige artikel: https://www.publicatiessamenwerking.nl/leergangdilemma/de-ondernemers-in-beeld-14/

Share on social media:

Facebook
LinkedIn

Recente berichten

3 trends op het gebied van grafische vormgeving 

Grafische vormgeving trends komen en gaan. Het belangrijkste is dat...

Landelijke dag Beter op weg met de Banenafspraak 2024 (UWV)

Haar energie was voelbaar in de zaal. Nadia vertegenwoordigd niet...

Rollende impact over de grens

Als je “impact” zegt, zeg je Ictoria. Nadia van den...

Nieuwsbrief


Ga naar de inhoud